بچه شیعه

پست ثابتم...

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۰۶ ب.ظ

الحمد لله الّذی جَعَلَنا من المُتِمَسّکینَ بولایةِ علی ابن أبی طالب(علیه السلام)

سلام به همه شما دوستای عزیز

سلام به همه بچه شیعه های عاشق امام علی(ع)

من که خوبم امیدوارم شمام حالتون خوب باشه

تو وبلاگم هر چیزیو که احساس میکنم به درد یه بچه شیعه امروزی میخوره میذارم

یه بچه شیعه باید با ایمان باشه و به اعتقاداتش پایبند باشه پس من مطالب مذهبی میذارم

یه بچه شیعه باید از اجتماع و سیاست با خبر باشه پس من هم سیاسی میذارم و هم اجتماعی

یه بچه شیعه باید شاد و خندون باشه پس من طنز میذارم

یه بچه شیعه باید اهل ورزش و تفریح باشه  پس من ورزشی هم میذارم

یه بچه شیعه باید..........

خلاصه خداکنه وبلاگم با روحیه مبارکتون سازگار باشه

و آخرین مطلبم این که

شادی دل حضرت زهرا(سلام الله علیها) صلوات...

  • حبیب الله گلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">